Bestellen & leveren

 
Let op: De drukste tijd van het jaar is begonnen, we verzoeken om rekening te houden met wat langere levertijden dan bij de producten aangegeven staat. Zowel bij ons, als bij de vervoerders is het erg druk! U kunt het beste rekening houden met 4 tot 5 dagen.

Bestel veilig en vertouwd bij ons. We zijn sinds 2006 de webwinkel gespecialiseerd in desktop computers, voor de laagste prijzen van Nederland. We hebben inmiddels een grote groep vaste klanten zoals (kleine) bedrijven die regelmatig bij ons terugkomen. 
Alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW en inclusief eventuele heffingen, zoals de Thuiskopieheffing.
Heeft u een product gezien in onze webwinkel dat u graag wilt aanschaffen?
Dan kunt u deze plaatsen in uw winkelwagen. Als het product in uw winkelwagen zit dan kunt u doorgaan naar afrekenen.
Op de pagina afrekenen vult u de benodigde verzendgegevens in, of kunt u inloggen als u al eens eerder bij ons besteld hebt.

Verzendkosten:

Brievenbuspakje Nederland: 2,95 euro
Pakket Nederland: 6,00 euro (orders vanaf 1000,00 euro worden gratis verzonden)
Pakket België: 10,00 euro

Voor zendingen naar België geldt dat het factuuradres gelijk moet zijn aan het afleveradres.

Na het plaatsen van uw bestelling zal deze door ons verwerkt worden, u kunt de orderstatus bekijken in uw account. Als de orderstuatus op "verzonden" wordt weergegeven, dan is uw order verzonden en kunt u deze binnen korte tijd thuis verwachten.
In uw account kunt u ook uw eerdere bestellingen bekijken, en u abonneren op de nieuwsbrief.
 

 
Een waardebon / kortingscode inwisselen
 
Als u een kortingscode heeft, of een kado-bon, dan is het het mogelijk deze code te vermelden bij het betaalscherm. Het kortingsbedrag gaat dan van het totaalbedrag af. Als de code niet meer geldig is zal deze niet meer werken. 
Let op: normaalgesproken maken wij geen gebruik van kortingscodes, omdat we eigenlijk altijd al de laagst mogelijke prijs aanbieden.
 

 
Hoe kan ik betalen?
 
U kunt kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:
 
- iDeal (Nederland)
- Bankoverschrijving (Zorg dat uw betaling binnen 24 uur na bestelling bij ons binnen is, daarna vervalt de reservering van het artikel)
- Riverty achteraf betalen consumenten (Nederland tot 2500,- en België tot 1250,-)
Betalen met Riverty is tijdelijk niet mogelijk
- Bancontact (België)
- Pin of contant bij afhalen op afspraak

Als u voor bankoverschrijving kiest dan kan het order-bedrag overgemaakt worden naar onze rekening:
NL12INGB0005076202 ten name van CompuStunt, onder vermelding van uw ordernummer.
Voor buitenlandse betalingen:  IBAN: NL12INGB0005076202 BIC: INGBNL2A
U bestelt en betaalt altijd veilig online, alle gegevens worden versleuteld (SSL verbinding) verzonden!
 

Riverty – Achteraf betalen voor consumenten (NL/BE) Betalen met Riverty is tijdelijk niet mogelijk.
Riverty voert voor CompuStunt het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer je je bestelling afrondt via Riverty ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan Riverty. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met Riverty? Ga dan naar de website van Riverty (dit was voorheen AfterPay).
Betalen met Riverty is mogelijk tot maximaal 2500,- in Nederland, voor België is dat 1250,- euro.

Betalen bij Afhalen
Als u ervoor kiest om de bestelling af te halen op afspraak, dan kunt u betalen met pin, of contant.
Let op: vooruitlopend op het komende verbod op contante betalingen van meer dan 3000,- euro, (genoemd de WWFT, wet tegen witwassen en financieren van terrorisme)  kan er maximaal 3000,- contant worden betaald per klant/afnemer.
 

 
Na de bestelling
 
Als u uw bestelling hebt geplaatst dan doen wij ons best om deze zo snel en zo goed mogelijk voor u klaar te maken. U ontvangt een status-update als de bestellng verzonden is. De levertijd van uw bestelling hangt af van meerdere factoren, zoals drukte, voorraad, en assemblagetijd. Bij bestelling van een computer kan deze langer zijn dan bijvoorbeeld bij bestelling van een harddisk.
Getoonde voorraad is magazijnvoorraad, dit is niet altijd direct leverbaar bij de verzendlocatie. Neem bij twijfel of een product voorradig is altijd vooraf contact met ons op over de levertijd, dit om teleurstellingen te voorkomen. Pakket ontvangen? Bewaar dan altijd de originele doos (in geval van aankoop PC) tijdens de garantieperiode, dit kan makkelijk zijn als de pc een keer retour zou moeten komen naar ons. 
 

Verzenden of afhalen?

U kunt uw bestelling thuis laten bezorgen,
het afhalen van orders is mogelijk op afspraak. Wanneer het om een duurdere (high-end) PC gaat met bijvoorbeeld een grote/zware videokaart en koeler, zouden we willen vragen om te overwegen de bestelling ons op te halen. Dit is altijd de meest veilige manier van vervoer.
Wanneer u wilt afhalen (en wilt betalen bij afhalen) kunt u dit tijdens het bestellen aangeven.
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u vervolgens een electronische bestel-bevestiging.
Als uw bestelling klaar staat voor verzending of afhalen ontvangt u een status-update via mail.
 



Verzenden

Als u uw bestelling thuis (of op het werk) wilt ontvangen, dan wordt deze via PostNL of DHL naar u verzonden. Levering vindt plaats tussen 9:00 uur en 21:00 uur.
Wij verzenden binnen Nederland, en naar België.
Als u de verzendbevestiging ontvangen heeft kunt u er vanuit gaan dat de bestelling de dag erna afgeleverd wordt.
(Dit ligt echter aan de verwerkingstijd bij PostNL en DHL)
De chauffeur doet meestal 2 afleverpogingen, als er niemand aanwezig is tijdens deze afleverpogingen dan wordt het pakket afgeleverd bij het afgiftepunt bij u in de buurt. U kunt dit dan daar afhalen met ID kaart en het afhaalbewijsje welke de chauffeur bij u achtergelaten heeft.
Het kan voorkomen dat een zending die uit meerdere pakketten bestaat niet in een keer afgeleverd wordt, de ontbrekende pakketten worden in dat geval altijd de dag erna alsnog afgeleverd.
Al onze zendingen zijn verzekerd verzonden, wat betekent dat er een handtekening gevraagd wordt bij aflevering.
Wij hebben in dat geval de zekerheid dat het pakket is afgeleverd, en u heeft de zekerheid dat deze niet zomaar voor de deur wordt gezet met alle gevolgen van dien. De levertijd van computers is vaak langer als van losse onderdelen, omdat computers na bestelling geassembleerd worden. De gemiddelde levertijd is 2 tot 5 dagen.

Na de levering verzoeken we om de zending goed te controleren of deze in goede staat is afgeleverd. Als een pakket bij u met transportschade wordt afgeleverd, dan kunt u deze het beste weigeren. Als u deze toch heeft aangenomen, bijvoorbeeld omdat de schade aan de buitenkant van de doos niet zichtbaar was, dan kunt u ons hierover informeren. Transportschade dient wel binnen 24 uur na levering te worden gemeld.
Na uw melding zal de schade naar behoren worden hersteld door middel van omruil, hertstel, of schadevergoeding.
Als een zending onverhoopt zoekraakt, dan kunt u ons dit het beste zo snel mogelijk doorgeven. Als de status van de zending staat op 'afgeleverd' terwijl u deze niet ontvangen heeft, neem dan binnen 5 dagen (vanaf de afleverdatum) contact met ons op. Wij moeten dit namelijk binnen 5 dagen melden bij vervoerder, daarna is dat niet meer mogelijk.
 



De 'oud voor nieuw' regeling

Wanneer u bij ons een computer of ander apparaat hebt gekocht kunnen wij een soortgelijk apparaat voor u afvoeren. De zogenoemde 'oud voor nieuw' regeling. Het apparaat wordt dan milieuvriendelijk verwerkt. U kunt het oude apparaat bij ons afgeven bij het afhalen van uw nieuwe apparaat, of na de levering kosteloos opsturen.
Uiteraard kunt u ook zelf naar de milieustraat bij u in de buurt, waar u ook kosteloos uw computer kunt langsbrengen. Hierbij heeft u geen verpakkingsmateriaal nodig.
Let op: de regeling is alleen voor consumenten, niet voor klanten die zakelijk bestellen.
Ook is het zo dat inname definitief is, zorg er dus zelf voor dat eventuele privacy gevoelige informatie van de harddisk(s) is verwijderd.